Ośrodek jeździecki Husaria Polska

Husaria Polska ośrodek jeździecki w grze Howrse

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 03-11-11 22:01:48

Kosin

Administrator

Zarejestrowany: 03-11-11
Posty: 10
Punktów :   

Regulamin i zasady obowiązujące na forum

Regulamin i zasady obowiązujące na forum:


1. Pisz zawsze na temat. Twoja wypowiedź powinna być sensowna i pasować do podforum, w którym została umieszczona.


2. Jeżeli zakładasz nowy wątek - jego temat (tytuł) powinien być krótki i adekwatny do treści wiadomości.


3. Odpowiadając pisz zawsze na temat.


4. Zanim odpowiesz, zastanów się czy rzeczywiście masz coś do powiedzenia, a twoja odpowiedź wniesie coś nowego do tematu. Posty w stylu: "to samo co poprzednicy", "ja też", "racja" albo "" będą kasowane.


5. Zabierając głos w dyskusji staraj się nie odchodzić od tematu. Jeżeli masz coś istotnego do powiedzenia lepiej zacznij nowy wątek.



6. Nie prowokuj i nie atakuj nikogo swoimi wypowiedziami. Teksty obrażliwe dla innych użytkowników forum będą usuwane. Traktuj innych uczestników tak, jak sam chciałbyś być traktowany.


7. Przed rozpoczęciem nowego wątku, zawsze sprawdź czy interesujący cię temat nie został poruszony wcześniej. Nie zaczynaj tego samego wątku na kilku podforach. (Opcja "Szukaj")


8. Na poszczególnych podforach mogą obowiązywać dodatkowe zasady. Należy ich przestrzegać.


9. Nie pisz wyłącznie WIELKIMI LITERAMI.


10. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwiaj wiadomościami prywatnymi.


11. Jeżeli Twój post jest skierowany tylko do jednej osoby lepiej wysłać jej prywatną wiadomość lub e-mail.


12. Posty zawierające nieuzasadnione wulgaryzmy, propagujące narkotyki, obrażające inne osoby, inne narodowości, religie, rasy ludzkie, zawierające informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby, przyczyniające się do łamania praw autorskich, zawierające dane osobowe i teleadresowe bez zgody ich właścicieli, adresy do stron zawierających pornografię, nielegalne oprogramowanie itp. będą kasowane bez dalszego informowania autora.


13. Administratorzy i moderatorzy mogą zamykać wątki, edytować i usuwać posty (jeżeli naruszają regulamin tego forum, zasady dobrego wychowania i netykiety lub przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP) oraz przenosić je na inne, bardziej odpowiednie podfora.


14. Kopiowanie i rozpowszechnianie treści znajdujących sie na forum, a nie będących wypowiedziami własnymi, jest zabronione.

Informacje dodatkowe


15. Przeglądać forum i czytać posty mogą wszyscy użytkownicy jeżeli zasady konkretnego podforum nie stanowią inaczej.


16. Umieszczać posty na forum mogą wyłącznie zarejestrowani i zalogowani użytkownicy. Posty opublikowane na forum nie podlegają kasacji (z wyjątkiem sytuacji opisanych w punkcie 12 tego regulaminu) chyba, że administratorzy serwisu postanowią inaczej. Jedna osoba może używać tylko jednego konta. Konto i posty pisane przez uzytkownika pozostają na forum bez względu na to czy użytkownik nadal korzysta z forum. Kasacji podlegają wyłącznie konta łamiące regulamin, pod warunkiem, że dane konto jest puste. W przeciwnym razie konto zostaje zablokowane.


17. Użytkownicy forum mogą umieszczać w profilu swoje avatary. Avatar musi być dostosowany wielkością.


18. Przy pisaniu postów można używać znaczników BBCode (oprócz zmiany wielkości czcionki i kolorowania tekstów). Te są przeznaczone dla administratorów i moderatorów forum.

Czerwony - Administratorzy

Zielony - Moderatorzy


19 Wstawiać pliki graficzne (rysunki, grafikę, zdjęcia, animacje flash itp.) można wstawiać wyłącznie w postaci miniatur i linków.


20. Opcja chwalenia użytkowników będzie włączona dopiero po napisaniu 50 postów.


21. Ankiety w wątkach mogą umieszczać wszyscy pod warunkiem, że są zgodne z regulaminem. Głosować w ankietach mogą tylko zarejestrowani i zalogowani użytkownicy


22. Wszyscy zarejestrowani i zalogowani użytkownicy mogą wysyłać do siebie prywatne wiadomości (PW) za pośrednictwem forum.


23. W przypadku nie zgadzania się z decyzjami moderatorów użytkownik ma prawo zgłosić sprawę do administratorów. Decyzja administratorów jest ostateczna.


24. Wszystkie wyżej nie wymienione przypadki będą rozpatrzane indywidulanie przez administratorów.

Prosimy nie odpowiadać na ten post.
Pytania i problemy dotyczące regulaminu proszę kierować do administratora.
Dziękuję.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rcdriftpodlasie.pun.pl www.fot.pun.pl www.nightfallrpg.pun.pl www.arashi-rf.pun.pl www.yellington.pun.pl